sobota 31. prosince 2016

Knižní inventura 2016

Většina lidí se ke konci roku obrací v myšlenkách na předešlé měsíce a rekapituluje celý rok. Je to vlastně inventura života. Inu, i já jsem si dnes udělala takovou inventuru. Ale trochu jinou. Prošla jsem si seznam přečtených knih a prohlížela fotky. Miluji knihy, focení a jídlo... A když se tohle vše spojí dohromady, vydá to na celkem pěkné album.



Blbka
První sekce alba samozřejmě patří mojí Blbce, protože v tomto roce je na prvním místě ze všech knih. Samozřejmě že ne kvůli kvalitě knihy, ale kvůli té vynaložené práci. Přikládám tedy fotku z křtu a dále můžete vidět několik míst, kam se Blbka podívala.






Historie
Nejčastěji čtu knihy z období druhé světové války, či válek obecně. Proto jim věnuji několik následujících fotek.





Klasika je klasika
Sáhla jsem i po několika starších knihách, které se dnes řadí mezi klasiku. Všechny, až na jednu, jsem přečetla jedním dechem a uznala, že jsou to kvalitní kusy. Hádejte, kterou z následujících knih jsem protrpěla až do třicáté stránky a pak ji s nechutí odložila na důchod?








Setkání s velikány
Letošní rok jsem se setkala s dvěma milovanými spisovateli. Tím prvním byl Robert Fulghum. Tím druhým Miloň Čepelka, který mi ochotně pokřtil i Blbku. 





Kniha & jídlo
Co může být lepší než číst knihu nebo knihy (jsem schopná číst více kusů zároveň) a u toho si vychutnávat lahodnou krmi či mok?








Nevstupovat – hrozí nebezpečí chudoby!
Takové nápisy by měly viset před vstupem do antikvariátů či knihkupectví. Následující fotky ukazují situace, kdy zavětřím vůni nových knih či závan zatuchlých odložených knih v antikvariátu.






YA
Ačkoli jsem hranici dospělosti překonala již před mnoha a mnoha lety, stále je ve mně duše puberťáka. Letos jsem ke svému milovanému Greenovi přidala i Levithana.











Jsem stále dítě?
Rovnou si sama odpovím... Ano, jsem!





Bridget Jones
Tento rok je, alespoň pro mě, návratem Bridget Jones. Dítě Bridget Jones nejen v knižní podobě, ale i ve filmové. To mě donutilo přečíst si třetí díl, který jsem odmítala, protože pan Darcy... Však vy víte.



Vlastni tvorba
Knihy mě občas inspirují k vlastnímu tvoření. Letos to byl například svícen, zarážky a tradičně vánoční stromek z oblíbených knih. 








Poslední vzpomínky na rok 2016
Na závěr samozřejmě patří vánoční dárky, které mě zahřály u srdce. 





Toliko ke knižnímu roku 2016 :)


PS: všechny fotky (kromě první) jsou z mého fondu, proto prosím nestahovat, nesdílet ani jinak nekrást ;)
PS2: omlouvám se předem za případně rozházené formátování, nějak nemám nervy to opravovat už potřetí...

Žádné komentáře:

Okomentovat